Jag har jobbat på Fastighetsbyrån Tierp sedan -16. Med engagemang i varje enskild affär hoppas jag kunna överträffa era förväntningar!
Jobbet som fastighetsmäklare är ett yrke med människor och deras specifika behov i fokus i kombination med ekonomi och juridik vilket är en fantastiskt mix. Nöjda kunder är något jag verkligen värdesätter.
kontorTierpSpråksvenska, engelskaRegistrering & medlemskapRegistrerad Fastighetsmäklare (FMI), Medlem i Mäklarsamfundet
"Fantastiskt trevlig mäklare. Finns alltid där om man har frågor och funderingar och går verkligen ”the extra mile” och ger det lilla extra för en. Man känner sig lyssnad på och han kommer med bra tips och ger input på saker man inte tänker på. Erfaren och trygg att ha att göra med."
4/23/2026
— Robin H
"En mycket trevlig och kunnig mäklare med god lokalkännedom och som det är lätt att få kontakt med. Han satte en rimlig säljstrategi och till slut blev det sålt :)"
6/16/2026
— Petrine H
"Rekommenderar starkt, väldigt lätt och kommunicera med samt väldigt driven.
Inga som helst konstigheter, en mäklare och föredra till husköp eller husförsäljning 👍"
6/11/2026
— Patryk H
"Absolut bästa mäklaren!
Trevlig och hjälpsam från första stund! Tvekar inte till att hjälpa när han kan.
"
6/9/2026
— Rebecka D
"Gustav har varit väldigt hjälpsam och professionell i sin roll som mäklare. Det har varit tryggt. "
6/8/2026
— Veronika F
"Har varit super att ha Gustav som mäklare! Trevlig och väldigt hjälpsam! Är det något man undrar över så hjälper han gärna till! "
6/5/2026
— Sonny C
"Vi blev väldigt trevligt bemött av mäklaren.
Vi fick i egen takt, se oss runt och smälta alla intryck och upplevelser. Mäklaren, fanns i bakgrunden, för eventuella frågor.
Sedan sammanstrållade vi och gjorde en avstämning tillsammans, vad det gäller fastighet och tomt. Vi uppskattade verkligen tillv..."
5/28/2026
— Andreas H
"Verkar vara en mäklare och lita på. Känns opartisk och ärlig. Lätt och prata med om man har någon fundering. Detta är mitt första lägenhetsköp och jag känner att jag fick hjälpen jag behövde utan att han försökte tvinga på en försäljning. Mycket bra!"
5/20/2026
— Pontus M
"Vi tycker Gustav Norlin är väldigt sympatisk som person. Han verkar att ha hög respekt och är vördnasfull mot oss människor.
Arbetar inte stressande eller nervöst utan det får ta den tid behövs.
Är serviceinriktad.
Vi kan verkligen rekommendera honom mäklare."
5/11/2026
— Peter S
"Han var trevlig och lugn. Lät oss titta i lugn och ro. Svarade under hela processen snabbt på mail och förmedlade svar från säljaren. "
5/10/2026
— Marit H
"Fantastiskt trevlig mäklare. Finns alltid där om man har frågor och funderingar och går verkligen ”the extra mile” och ger det lilla extra för en. Man känner sig lyssnad på och han kommer med bra tips och ger input på saker man inte tänker på. Erfaren och trygg att ha att göra med."
4/23/2026
— Robin H
"En mycket trevlig och kunnig mäklare med god lokalkännedom och som det är lätt att få kontakt med. Han satte en rimlig säljstrategi och till slut blev det sålt :)"
6/16/2026
— Petrine H
"Rekommenderar starkt, väldigt lätt och kommunicera med samt väldigt driven.
Inga som helst konstigheter, en mäklare och föredra till husköp eller husförsäljning 👍"
6/11/2026
— Patryk H
"Absolut bästa mäklaren!
Trevlig och hjälpsam från första stund! Tvekar inte till att hjälpa när han kan.
"
6/9/2026
— Rebecka D
"Gustav har varit väldigt hjälpsam och professionell i sin roll som mäklare. Det har varit tryggt. "
6/8/2026
— Veronika F
"Har varit super att ha Gustav som mäklare! Trevlig och väldigt hjälpsam! Är det något man undrar över så hjälper han gärna till! "
6/5/2026
— Sonny C
"Vi blev väldigt trevligt bemött av mäklaren.
Vi fick i egen takt, se oss runt och smälta alla intryck och upplevelser. Mäklaren, fanns i bakgrunden, för eventuella frågor.
Sedan sammanstrållade vi och gjorde en avstämning tillsammans, vad det gäller fastighet och tomt. Vi uppskattade verkligen tillv..."
5/28/2026
— Andreas H
"Verkar vara en mäklare och lita på. Känns opartisk och ärlig. Lätt och prata med om man har någon fundering. Detta är mitt första lägenhetsköp och jag känner att jag fick hjälpen jag behövde utan att han försökte tvinga på en försäljning. Mycket bra!"
5/20/2026
— Pontus M
"Vi tycker Gustav Norlin är väldigt sympatisk som person. Han verkar att ha hög respekt och är vördnasfull mot oss människor.
Arbetar inte stressande eller nervöst utan det får ta den tid behövs.
Är serviceinriktad.
Vi kan verkligen rekommendera honom mäklare."
5/11/2026
— Peter S
"Han var trevlig och lugn. Lät oss titta i lugn och ro. Svarade under hela processen snabbt på mail och förmedlade svar från säljaren. "
5/10/2026
— Marit H
"Fantastiskt trevlig mäklare. Finns alltid där om man har frågor och funderingar och går verkligen ”the extra mile” och ger det lilla extra för en. Man känner sig lyssnad på och han kommer med bra tips och ger input på saker man inte tänker på. Erfaren och trygg att ha att göra med."